για να ζωγραφίσω σαν τον Ραφαήλ,
αλλά μια ζωή για να ζωγραφίσω σαν παιδί.
Είναι γεγονός πως τα σχολικά προγράμματα τείνουν να εστιάζουν σε πληροφορίες που αφορούν γνώσεις γύρω από γλώσσα και μαθηματικά. H τέχνη αναφέρεται πολλές φορές ως … πολυτέλεια.Ακόμη και απλές δημιουργικές δραστηριότητες όμως, αποτελούν δομικά στοιχεία της ανάπτυξης ενός παιδιού.
Στην προσχολική αγωγή, η εικαστική δημιουργία είναι σπουδαία, μιας και που μέσα από αυτή, τα παιδιά καλλιεργούν σωματικές, γλωσσικές, οπτικές και πολλές άλλες δεξιότητες, κατανοώντας έτσι τον κόσμο που τα περιβάλλει.
Στο Σπίτι Των Μικρών, η εικαστική δημιουργία παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Καθημερινά δίνονται εικαστικά ερεθίσματα μέσα από τα οποία τα παιδιά αναπτύσσουν δεξιότητες και ικανότητες που έχουν εφαρμογή και σε πολλούς άλλους τομείς του προγράμματος σπουδών που αφορά στην ηλικία τους. Κυρίως όμως τα παιδιά ανακαλύπτουν την τέχνη που τόσα έχει να τους πει για άλλες εποχές, για άλλους ανθρώπους, για άλλους πολιτισμούς. Εκφράζουν συναισθήματα και σκέψεις. Εκφράζονται δημιουργικά ανακαλύπτοντας τον εαυτό τους και τους γύρω τους.
Βάση των παραπάνω, αυτή τη χρονιά ενισχύσαμε ακόμα πιο πολύ τις εικαστικές μας δράσεις, με ένα σχέδιο εργασίας που οδήγησε στη συμμετοχή του σχολείου μας στην 7η BIENNALE παιδικής τέχνης 2016-2016 που έχει θέμα “Στους δρόμους της μουσικής“.
Είχαν τη δυνατότητα επίσης, να ζωγραφίσουν μουσικά όργανα και μουσικές στιγμές που έμειναν χαραγμένες στη μνήμη τους.
Σημείο αναφοράς μπορεί να γίνει και το αύριο, εκεί όπου μόνο αυτά ανήκουν και αποτύπωναν στις ζωγραφιές τους μουσικά όργανα της φαντασίας τους.