Χειμώνας

Η κάθε εποχή του έτους, αποτελεί μία θεματική ενότητα. Μέσα από αυτή, τα παιδιά συνδέονται με τις αλλαγές στις οποίες υπόκειται η φύση και με το  πώς αυτές οι αλλαγές επηρεάζουν ανθρώπους, ζώα και φυτά .

Οι εποχές, αποτελούν “εργαλείο” στο να κατανοήσουν καλύτερα τα παιδιά  τον χρόνο που περνά,  τα καιρικά φαινόμενα, τις διαφορετικές συνθήκες και συνήθειες, την αλλαγή του τρόπου ζωής.
Αυτό το διάστημα στο σπίτι των μικρών, λόγω καιρού αλλά και παιδαγωγικού σχεδιασμού έχει φωλιάσει ο χειμώνας
Σε όλα τα τμήματα 
τα παιδιά συναντούν … χειμωνιάτικα τοπία ή τα δημιουργούν, μέσα από δράσεις που συνδέονται με τα γνωστικά αντικείμενα, το θεατρικό παιχνίδι, τα εικαστικά, τη μουσικοκινητική κ.α

“Δε μ’ακούς; Έρχομαι μέσα από τους έρημους ασφαλτόδρομους.
Έλα, έλα, κοριτσάκι μυρίζω φασουλάδα, πορτοκάλι και τραγανιστό τσουρέκι.
 Έλα, έλα, αγοράκι φόρεσε το σκούφο σου βάλε τα μάλλινα γάντια σου άνοιξε το στόμα σου, να ξεδιψάσεις με το χιόνι γέμισε τις τσέπες σου σταφίδες, καρύδια και ξεραμένα σύκα τάισε με ψίχουλα τα πεινασμένα σπουργίτια. Έρχομαι μέσα από τις παγωμένες λίμνες και τα ποτάμια τα γυμνά κλαδιά και το μολυβένιο ουρανό άσ’ το μόνο του στη γωνιά του το πατίνι κάνε το φίλο σου να δακρύσει με μια φέτα μανταρίνι. Τι κάνει η γιαγιά σου; Πλέκει ακόμη πλάι στο περβάζι; Για κοίτα πώς μελάνιασε η μύτη σου….την πάγωσε τ’ αγιάζι… Έλα, έλα, αγοράκι έλα, έλα κοριτσάκι. Δε μ’ ακούς; Είμαι ο Χειμώνας“.

Μάρω Λοίζου «χειμώνας»